5 Simple Techniques For عمل جراحی لاغری

Wiki Article



این روش از قدیم مورد استفاده قرار گرفته است. در طی آن جراح ناحیه گسترده ای از پوست صورت را انتخاب کرده و با بلند کردن آن، فرآیند جداسازی از بافت زیرین انجام می شود.

این جراحی ها جدید ترین روش کاهش وزن هستند که با کاشت یک دستگاه الکتریکی و قطع پیام های عصبی بین مغز و معده باعث کاهش وزن می شود. این جراحی ها در کشور ما رایج نیست.

عمل بای پس معده مانند هر عمل دیگری خطرات خاص خودش را دارد. اگرچه تمام اقدامات پزشکی مدرن برای جلوگیری از بروز خطرات تلاش می کنند، اما به هیچ وجه امکان تضمین حذف خطرات وجود ندارد. این خطرات شامل خطرات کوتاه مدت و طولانی مدت هستند.

جراحی مینی بای پس معده، مشابه با عمل بای پس معده بوده، اما اصلاح شده آن است. در این روش مقدار بیشتری از روده برداشته می‌شود. بنابراین باعث اختلال در جذب ویتامین و مواد معدنی می‌شود.

اولین و مهم ترین این است که بیماران باید کاندید مناسبی برای عمل باشند. این بدان معناست که بیمار باید:

مطالب مرتبط رایج ترین جراحی های لاغری در ایران (قسمت دوم)

در مصرف غذا به این روش احتمال بروز کمبود مواد مغذی وجود دارد. کمبود شدید کلسیم و اهن می تواند منجر به پوکی استخوان و آنمی شود.

به منظور اجرایی کردن هر دو هدف بالا٬ در عمل بای پس٬ معده به دو کیسه فوقانی و تحتانی تقسیم میشود که یکی از آنها ۵ الی ۱۰ درصد اندازه کل است و مسوولیت نگهداری غذا را بر عهده دارد.

پاکسازی صورت مثل فیشیال پوست، بیلینگ شیمیایی و هیدروفیشیال صورت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ نظر دهید تداوم بازداشت و بلاتکلیفی رسول بداقی، محمد حبیبی و جعفر ابراهیمی !

«حسین طائب» پس از ۱۳ سال ریاست بر سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برکنار و «محمد کاظمی» جانشین او شد؛ فردی که برخلاف طائب، در فضای سیاسی حاشیه چندانی نداشته و در خبرها مطرح نبوده است. درباره حضور و برکناری طائب و جانشین او چه می‌دانیم؟

عمل جراحی لاغری شکم جراحی لاپاراسکوپی, نسبت به جراحی باز خطرات کمتری دارد. همچنین, درد و جای زخم کمتری به دنبال خواهد داشت. بهبودی بعد از جراحی لاپاراسکوپی, سریعتر از روش های دیگر حاصل می شود.

در صورت رعایت دستورالعمل ها و توصیه های انجام شده٬ نتایج خیلی خوبی دارد

Report this wiki page